четвер, 13 вересня 2012 р.
Рефлексія. Модуль 9.
Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання - кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Учні, які мають труднощі в навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів підтримки. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні педагогічні технології, зокрема це стосується диференціації, для цього я створив Поради для мотивації роботи
над проектом, Опитування щодо забезпечення диференціації.
Підписатися на:
Дописати коментарі (Atom)
Немає коментарів:
Дописати коментар